اشتراک گذاری

تعمیر فن آل این وان دل

تعمیر فن آل این وان دل در شرایطی انجام می شود که دمای دستگاه کاهش پیدا نکرده و این مسئله مربوط به عوامل نرم افزاری نباشد. وقتی حرارت قطعات آل این وان بالا می رود و این وضعیت مدام تکرار می شود، احتمالا فن آسیب دیده و باید هرچه زودتر تعمیر یا تعویض شود. تداوم خرابی فن می تواند موجب آسیب دیدگی دیگر قطعات دستگاه شده و یا حتی کامپیوتر را به طور کامل از کار بیندازد. ما در ادامه این مطلب، شما را با جزئیاتی در خصوص تعمیر فن آل این وان دل آشنا می کنیم. اما توصیه اکید می کنیم که برای عیب یابی و تعمیر آل این وان دل به صورت درست، دقیق و تخصصی حتما از تکنسین های مجرب کمک بگیرید؛ نمایندگی دل در مرکز سخت افزار ایران، برای ارائه تخصصی ترین خدمات در خدمت شماست.

تعمیر فن آل این وان دل

هزینه تعمیر فن آل این وان دل

برای تعیین قیمت نهایی تعمیر فن آل این وان دل یا هر برند دیگری، باید این قطعه را بررسی کرده و میزان و نوع خرابی را شناسایی کرد. اگر مشکل از پره ها بوده و یا فن آلوده باشد، می توان با مبلغی پایین، این قطعه را تعمیر کرد. در صورتی که پره ها شکسته باشند و یا موتور فن از کار افتاده باشد، نیاز به تعویض این بخش ها بوده و هزینه کمی بیشتر است. البته گاهی هم امکان تعمیر فن وجود نداشته و باید آن را تعویض کنید. در این صورت، هزینه تعمیر فن کامپیوتر چندکاره دل و تعویض آن بیشتر خواهد بود.

شما همینطور میتونید برای تعمیر ال سی دی آل این وان دل از طریق شماره های درج شده در سایت با واحد تعمیرات آل این وان دل در ارتباط باشید.

دلایل خرابی فن آل این وان دل

یکی از مهم ترین عواملی که باعث خرابی و گاهی از کار افتادن فن آل این وان می شود، تجمع گرد و خاک و آلودگی در پره های این قطعه است. گاهی هم حرکت فن، بر اثر گیر کردن یک شئ خارجی متوقف می شود. البته کار کردن بیش از حد آل این وان و افزایش دمای قطعات هم در شرایطی ممکن است باعث از کار افتادن فن یا موتور آن شود. یکی دیگر از مشکلات فن هم مربوط به زمانی است که اتصالات این دستگاه قطع شده و به این ترتیب عملکرد آن مختل می شود. در هریک از این موارد، باید ضمن تعمیر فن آل این وان دل، مشکل این قطعه را برطرف کرده و از آسیب دیدگی بیشتر دستگاه جلوگیری کرد.

روش های تعمیر فن آل این وان dell

نحوه تعمیر فن آل این وان دل و دیگر برندها، به نوع و میزان آسیب دیدگی این قطعه بستگی دارد. اگر پره های فن بشکنند یا در اثر تجمع آلودگی و گرد و خاک قادر به حرکت نباشند و یا موتور فن به هر دلیلی بسوزد، یا مدارها و اتصالات فن قطع شوند، این قطعه از کار می افتد و مشکلاتی را ایجاد می کند. در هریک از این شرایط، باید اقدامات خاصی برای تعمیر فن کامپیوتر چندکاره دل انجام داد. در ادامه این اقدامات را با جزئیات دقیق تری بررسی می کنیم.

گردگیری فن آل این وان دل

یکی از روش های تعمیر فن آل این وان دل، گردگیری و تمیز کردن این قطعه است. فن معمولا پس از مدتی، با گرد و خاک محیط پوشانده می شود و پره ها نمی توانند به درستی کار کنند. اگر فن با سرعت بالا بچرخد، وجود گرد و غبار در قطعات فن منجر به افزایش شدید دما در این دستگاه می شود. برای تمیز کردن فن، دستگاه را خاموش کرده و دریچه های فن را پیدا کنید. اسپری هوای فشرده و پنبه الکلی، گزینه های خوبی برای پاکسازی فن هستند که می توانید از آنها استفاده کنید.

تعمیرات فن آل این وان دل

به روز رسانی بایوس آل این وان دل

گاهی باید برای تعمیر فن آل این وان دل، بایوس را آپدیت کنید. به روز رسانی BIOS می تواند کیفیت عملکرد سیستم را بهبود دهد. اگر فن به طور مداوم با سرعت بالا می چرخد (حتی در زمانی که آل این وان کار خاصی نمی کند) احتمالا مسئله مربوط به بایوس است و باید آن را هرچه زودتر آپدیت کنید.

آپدیت درایور کارت گرافیک AIO دل

نصب آخرین نسخه های گرافیک هم اقدام گاهی در تعمیر فن آل این وان dell و سایر برندها تاثیرگذار است. کاری که باید انجام دهید این است که با اتصال به اینترنت، آخرین درایور موجود دستگاه را برای سخت افزار گرافیکی دانلود و نصب کنید.

تعویض فن آل این وان دل

تکنسین های واحد تعمیرات آل این وان دل درنمایندگی مجاز dell ، نهایت تلاش خود را می کنند تا با تعمیر فن آل این وان دل، مشکلات این قطعه را برطرف کنند. اما اگر آسیب دیدگی فن به اندازه ای باشد که امکان تعمیر فن وجود نداشته باشد، راهی جز تعویض این قطعه نیست. مثلا در صورت سوختن فن یا موتور آن، حتما باید این قطعه را تعویض کرد. توجه داشته باشید که در صورت نیاز به تعویض فن آل این وان دل، حتما مطمئن شوید که قطعه جدید، اصل است و کیفیت لازم را دارد.

1/5 (2 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *