اشتراک گذاری

آل این وان دل 3043 INSPIRON

آل این وان دل 3043 INSPIRON یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت است که به دلیل برخورداری از مشخصات فنی کاربردی، افراد زیادی از آن استفاده می کنند. این دستگاه اگرچه چند سال پیش تولید شده و کمی قدیمی است، همچنان می تواند نیازهای کاربران را برآورده سازد.

پردازنده قوی در کنار ظرفیت هارد نسبتا مناسب، موجب شده است که آل این وان 3043 INSPIRON دل، گزینه مناسبی برای انجام دادن کارهای روزمره باشد. طبیعتا با مشخصاتی که این دستگاه دارد، نمی توان برای اجرای پردازش های حرفه ای و یا حتی نیمه حرفه ای حساب کرد.

در ادامه ویژگی های مختلف آل این وان دل 3043 INSPIRON را بررسی می کنیم. در صورت تمایل می توانید با نمایندگی دل در مرکز سخت افزار ایران تماس گرفته و در این زمینه مشاوره رایگان دریافت کنید.

آل این وان دل 3043 INSPIRON

آل این وان دل 3043 INSPIRON برای امور روزمره

همانطور که در بخش اول اشاره کردیم، آل این وان dell 3043 INSPIRON از نظر سخت افزاری آنقدری قوی نیست که پردازش های حرفه ای را پشتیبانی کند. با این حال با توجه کیفیت ساخت بالا و قطعات و متریالی که دارد، قطعا می تواند امور روزمره ای همچون تایپ، وبگردی، پخش فیلم و … را به خوبی انجام دهد.

پردازنده این دستگاه از نوع Intel Pentium N3530 و ساخت شرکت اینتل است و سرعت خوبی را ارائه می دهد. حافظه3 DDR در هارد دیسک500GB-5400RPM هم خیال شما را از بابت ذخیره اطلاعات راحت می کند. با این حال اگر حجم اطلاعات شما (فیلم، عکس و …) بالاست، بهتر است به فکر ارتقا رم آل این  وان و یا استفاده از یک هارد اکسترنال جانبی باشید.

چرا آل این وان دل روشن نمی شود؟ با خوندن این مطلب میتونی دلایل روشن نشدن آل این وان رو بدونی و زودتر مشکلت رو بر طرف کنی! پس خوندن این مقاله رو از دست نده 🤞🤩

مشخصات آل این وان دل 3043 INSPIRON

آل این وان دل اینسپایرون 3043 در یک نگاه

مشخصات کلی

ابعاد: 40 × 489 × 312 میلیمتر

پردازنده: Pentium N3530 Intel

فرکانس پردازنده: 2.16GHz UP TO 2.58GHz

حافظه کش: 2MB Cache

حافظه رم  ( RAM )

ظرفیت حافظه رم:  4 گیگابایت

نوع حافظه رم:  DDR3

حافظه داخلی

ظرفیت حافظه داخلی: 500 گیگابایت

نوع حافظه داخلی: هارد دیسک

مشخصات حافظه داخلی: 5400RPM

پردازشگر گرافیکی

سازنده کارت گرافیک: Intel HD Graphic

صفحه نمایش: LED-backlit TFT LCD

اندازه صفحه نمایش: 19.5 اینچ

4/5 (3 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *